من دوقلو کنارهم کیدیلو خریدم، دو تا تکی اذیت میشی اگه تنهایی بخوای جایی بری
صددرصد دوقلو
من ی پیجی دیدم رابط کالسکه داشت دوتا تکی رو وصل میکرد میشد دوقلو به نظرم دوتا تک با رابط بگیری خیلی خوبه
دو تا تک که یکی دست تو یکی باباش ،دوتایی خیلی حمل کردن سخته اونم با پیاده رو های ایران ،جا برای جانباز و ویلچری و کالسکه اصلا نداره من مجبورا خیلی جاهارو از تو خیابون میرفتم
دوتاییا خیلی فضا اشغال میکنن
من تجربه نی نی دوقلو ندارم
ولی خب بنظرم کالسکه دوقلو بهتره دیگه
اگه دوتا تکی بخری همیشه مجبوری با یه نفر دیگه بری بیرون
فک کنم دوقلو بهتره چون دوتا تکی کنترلش سخت تره
نمیدونم ولی حس میکنم ۲تا یکی بهتره
اگر دوتا کناری باشه برای پیاده روی یا جایی بری خیلی جا میگیره
اگرم ۲تا باشه که پشت سرهمن جلوی دید بچه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.