۲۴ پاسخ

آره حتما خیلی لازمه چون بچه تا سه سالگی اصلا بیرون راه نمیره مدام باید ب۶ل بگیری من سر بچه ی اولم گرفتم از دو ماهگی گذاشتم داخلش بیرون رفتنی تا دو سال و نیم تو کالسکه بود بعدش ماشین گرفتم از این دسته دارها گذاشتم تو اون می‌شست میرفتم بیرون تا 5 سالگی صبح تا شب خونه رو متر می‌کنه ها ولی بیرون یه ذره راه می‌ره میگه خسته شدم الان داره می‌ره تو 6 سال دیگه راه می‌ره بیرون ولی حتما احتیاجی کالسکه

من که زیاد تا سه سالگی استفاده کردم

بستگی داره خودت و بچتو بهش عادت بدی یا نه.بچه رو تا دو و نیم سه سالگی هی بغل کردن سخته،بچه هم پیاده زود خسته میشه.اگه ماشبن دارین و اهل بازار و بیرون رفتنو گشتنین لازم میشه.اگه ماشین ندارین جابجاییش سخت میشه.خلاصه به شرایط خودتون و اینکه خودتونو به کدوم سبک عادت بدین بستگی داره بیشتر

پاييز و زميتون ربطي به كالسكه نداره ربط به اين داره كه خودت شرايطت چجوريه ميتوني ببري بيرون بچه رو با كالسكه يا نه

اگه زیاد بیرون میری پیاده روی و گردش و بازار و اینا بله میخوای اگه نه نیازی نیست

بستگی داره به شهرتون
خیابون زیاد داشته باشه یا کوچه فرعی
من که ده سال پیش خیلی استفاده کردم
الآنم همونه برای برادرشو می‌خوام استفاده کنم هنوز دارمش

من چون فکر میکردم استفاده نمیشه مال دوستم رو گرفتم اونم کلا دیگه نمیخواستش

استفادع نشد و تمام

من خریدم استفاده هم نشد اصلا بیرون میرفتم بچه توش نمی‌نشست اقدم گرون خریدم بنظرم نخر هزینه الکیه

سلام بنام خدا کلا استفاده نشد شاید دوبار😂

اگ میبینی خیلی بیرون میری بخر داخل خیابون یکم سخته استقادش

اگر مسافرت و پیاده روی زیاد میری بگیر من استفاده ام شد

منم بچم مرداد به دنیا میاد الان نمیخرم قبل عید میخرم با اخرای محرم اون موقع ارزون تره

مونده به استفادت و مسیرهایی که میری بیشتر پیاده میری یا با ماشین ولی ربطی به فصل نداره به کمر داره بعد زایمان بغل گرفتن زیاد بچه قابل تحمل نیست اذیت میشی

‌کالسکه برای ۶ ماه به بعد خوبه تا دو سالگی ک بچه سنگین میشه نمیشه بغل کرد

برامنم مرداد بدنیا میاد گفتم ازاینورم میخوره زمستون بکارم نمیاد دیگ نگرفتم

من بعداز زایمانم مچ هر دو دستم بشدت درد میکرفت بچه که سه ماهش شد نمیتونستم بغلش کنم، میزاشتم کالسکه
با همسرمم که پیاده روی میکردیم یا پارک میرفتم با کالسکه بود

ببین بازم بستگی داره
مگ قبلا مثلا مسافت خونه خودم با مادر شوهرم کم بود
بچمو میزاشتم تو کالسکه باهم میرفتیم فقط اینجا استفاده شد با داخل مسافرت

دوماه بعدش ک سرد نیس ولی در کل اگر بیرون میری بخر اگر نه با ماشین جایی میری نخر

فقط برای مسافرت ب کار میاد

من زمانی ک خاستم برم مسافرت عصایی گرفتم
خیلی کیفیت نداش
برای مسافرت دومم دوباره ی کالسکه دیگ گرفتم

کالسکه وااااقعا اشتباه گرفتنش

مهر زایمان کردم
ولی کالسکه عصای دستم بود
هرجا میرفتم باهام بود
توی مسافرتام همیشه باهام بود
زمستون پاییز بیرون میرفتم باهام بود
بچم جاش گرم و نرم بود خیال خودمم راحت
هنوزم بعضی وقتا استفاده میکنم بااینک بزرگ. شده

من خیلی از کالسکه استفاده کردم
حتی موقع دخترم ماشین نداشتیم ولی می‌خواستیم بریم بازار یا دور بزنیم و اسنپ می‌گرفتیم کالسکه هم تا میکردم تو ماشین می‌بردیم. خیلی سخته بچه رو چند ساعت تو خیابون بغل کنی

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@babyshopppp

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری