خانما بچم مرداد به دنیا میاد لباس چیا بگیرم براش

۴ پاسخ

بستگی به شهرتون داره مثلا من لباس زمستونی و پتو دورپیچ خز دار و نازک،یه سرهمی مثل کاپشن هم خریدم

برای من شهریور بدنیا میاد ولی اصلا لباس گرم و بافتنی اینا هیچی نگرفتم فقط یع کاپشن
چون بنظرم همون لباسا که نخی هست دو دست میپوشه پتو هم دورپیچم هست یا کاپشن میپوشه

دو الی سه دست لباس نخی خنک.ما بقیه چیای بگیر ک برا فصل مهر ابان اذر خوب باشه
و البته بستگی به هوای شهرتون داره
ما بوشهر هستیم تا برج ۹ هوا گرمه😂

چند مرداد ؟

سوال های مرتبط