من یه دست ست بیمارستانی گرفتم ، دوتا رامپر تابستانی و دو تا زیر دکمه دار آستین کوتاه و رکابی با شلوار سایز ۰ و ۱ ، سه دست سایز ۲ بادی و سرهمی و دو دست سه تیکه و سه دست ام سایز ۳ ،فعلا تا ببینیم سر فرصت چی لازم میشه
3تیکه کوچیک بگیر بقیش بزرگ بگیر ریسک نکنی همه کوچیک بگیری بچه زود بزرگ میشه لباس ها نمیشه بهش تامیتونی لباس بگیر تاشش ماهگیش یک سالکیش بشه
سایز صفر تا سه هر کدوم سه تا پنج دست فعلا بسه تا اون موقع سر. پا شدی میری بقیشو خودت میخری
منم اخر خرداد.من ی ست بیمارستانی سایز 0تا 3گرفتم.ی ست 3تیک سایز 1.دوتا سه تیک سایز 2.نمیدونم دیگ چی بگیرمممم🥹مامان اولیم تجربه ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.