خانما بچم خرداد به دنیا میاد به امید خدا
لباس سایزهای چند بگیرم ؟

۴ پاسخ

من یه دست ست بیمارستانی گرفتم ، دوتا رامپر تابستانی و دو تا زیر دکمه دار آستین کوتاه و رکابی با شلوار سایز ۰ و ۱ ، سه دست سایز ۲ بادی و سرهمی و دو دست سه تیکه و سه دست ام سایز ۳ ،فعلا تا ببینیم سر فرصت چی لازم میشه

3تیکه کوچیک بگیر بقیش بزرگ بگیر ریسک نکنی همه کوچیک بگیری بچه زود بزرگ میشه لباس ها نمیشه بهش تامیتونی لباس بگیر تاشش ماهگیش یک سالکیش بشه

سایز صفر تا سه هر کدوم سه تا پنج دست فعلا بسه تا اون موقع سر. پا شدی میری بقیشو خودت میخری

منم اخر خرداد.من ی ست بیمارستانی سایز 0تا 3گرفتم.ی ست 3تیک سایز 1.دوتا سه تیک سایز 2.نمیدونم دیگ چی بگیرمممم🥹مامان اولیم تجربه ندارم

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری