تیکه تیکه خیلی بهتره
من ۵ تیکه خریدم راضیم هم ست هست هم به صرفه
من کلا تیکه یی گرفته پک چرت و پرت زیاد داره
من تکی خریدم چون دوست داشتم طرح ها و رنگهای مختلفی باشه
تکی بهتره این چند تیکه ها مخصوصا 20 تیکه یه سریاش اصلا به کار نمیاد من سر اولی خریدم بعضی تیکه ها اصلا استفاده نشد
یا ۲۰ تکه و ۱۹ تکه بگیر .یا کلا برو تکی تکی بگیر.۵ تکه و ۷ تکه و...زیاد به درد نمیخوره.فقط اگه تکی میخای بگیری بدون که چی میخای بگیری.مثلا سرهمی یا مانتویی جلو دکمه دار حتما دو سه تا بگیر برای بیمازستان
یکی دو تا چند تیکه بگیر بقیش تکی بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.