۴ پاسخ

چی بگم خواهراختلاف سنی پسرام ۱۲ساله بزرگه ازدست این کوچیکه قاطی کرده انقدراذیت میکنه میگه همه چی برای منه نمیذاره تلویزیون نگاه کنه گوشیشو میگیره پسربزرگم بیستراوقات میره تواتاقش حتی موقع غذاخوردن هم اذیتش میکنه هرچی بازبون خوش باهاش رفتارکردم درست نسد بعضی اوقات عصبی میشم دعواش میکنم😔

فقط باید هواس شو پرت کنی همین

خونه ما هم کوچیکه قلدری میکنه😅 طفلی دخترم هیچی نمیگه بهش میگه بچس نمیفهمه ولی پسرم بیچاره رو هی میزنه موهاشو میکشه چنگش میزنه گازش میگیره🥲

منم همینم کوچیکه خیلی اذیت بزرگه میکنه مومیکشه گاز میگیره

سوال های مرتبط