بمونه یادگاری از بستن ساک پسری ۱۱روز دیگه بغلمی مامانی😍❤

تصویر
۶ پاسخ

الهی بدل خوش و سلامت عزیزم 🌹

شونه و پستونک لازم نیست

بسلامتی بدنیا بیاد

عزیزم بسلامتی و مبارکی

ساک نی نی رو حضوری گرفتین عزیزم!!!

بعد لباسا ست ونج تیکن یا هفت تیکه چقد شد از ستای شما خوشم اومدد ؟؟؟ من هنوز نگرفتم زایمانمم نزدیکه سایتی سراغ ندارین قیمت مناسب

الهی عزیزم😍پیشاپیس قدم نو رسیده مبارک❤️

به سلامتی و خوشی بغلش بگیری عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام💙👼🥺 مامان تیام💙👼🥺 ۲ ماهگی
مامان آرتین تو دلیم💕 مامان آرتین تو دلیم💕 روزهای ابتدایی تولد