۵ پاسخ

ینی میشه منم ی روز بیام بنویسم ب وقت ۹ ماهگی🥲🥲حس میکنم صد سال مونده ب اونجا برسم🫠🫠

با ماژیک کشیدی؟

فقط موندم چجوری تونستی بسینی ابنو بکشی 🤣🤣🤣
خیلی باحال شده

😬🥹😬🥹 اوخی

عزیزممممم😂

سوال های مرتبط

مامان الینا و نیلا 🩷 مامان الینا و نیلا 🩷 ۲ ماهگی
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی