بمونه به یادگاری🤍🍃🌩️
۱۴۰۵/۱/۱۲

تصویر
۷ پاسخ

چه صحنه ی قشنگی🫠.

واااای بشینی اتوووووش کنی
دورش بگردی قربونش بری

وااای چه صحنه قشنگی 😭 من سالها ارزوش رو داشتم
امیدوارم همه تجربه کنن

ای جانم عزیزم😍😍😍ایشالا بسلامتی به تن بلوری قشنگش بشینه😍♥️♥️

به سلامتی تنش کنی ❤❤

بسلامتی دنیا بیاد انشالله عزیزم

عزیزم😍😍
به سلامتی ان شاءالله زایمان کنی❤️

سوال های مرتبط