کره بادوم زمینی خانوم ها همسرم خریده من بخورم سنگین نیس

۴ پاسخ

ممنونم عزیزان

من عصرها با شیر میخورم یا چای کمرنگ
اندازه یک ق م
البته تا ۱ ق غ هم جا داره

من کلا با بادم زمینی تو بارداری زنده بودم

خیلی مقویه مخصوصا تو وزن گیری جنین
کمتر بخور اگه سنگین میشی

سوال های مرتبط

مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی