من سر دخترم اینجوری بودم بچمم ۴ کیلو بود سزارین شدم ،لگنم کلن تنگ بود
من که رفتم گفتم معاینم کنید ببینید میتونم طبیعی یا نه دکترم که خیلی ازش راضی هم بودم گفتن همه میتونن طبیعی زایمان کنن میگفت فقط یک درصد بخواطر لگن کوچیک نمیشه
عزیزم معاینه لگنی سخته با دست انجام میدن یا دستگاه یا سونو چجوریه
منم فعلا معاینه نشدم بی زحمت جواب بدین
اره به من گفتن لگنت تنگه نمیتونی طبیعی بیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.