کسی رفتن معاینه لگن که بعدش بگن‌تنگه نمیشه زایمان طبیعی صورت بگیره ؟

تصویر
۴ پاسخ

من سر دخترم اینجوری بودم بچمم ۴ کیلو بود سزارین شدم ،لگنم کلن تنگ بود

من که رفتم گفتم معاینم کنید ببینید می‌تونم طبیعی یا نه دکترم که خیلی ازش راضی هم بودم گفتن همه میتونن طبیعی زایمان کنن می‌گفت فقط یک درصد بخواطر لگن کوچیک نمیشه

عزیزم معاینه لگنی سخته با دست انجام میدن یا دستگاه یا سونو چجوریه
منم فعلا معاینه نشدم بی زحمت جواب بدین

اره به من گفتن لگنت تنگه نمیتونی طبیعی بیاری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری