ای جانم مامان هیوا ناز آتلیه شاهکار بی نظیره احساس میکنم قشنگترین عکس داخل قاب آتلیه شاهکار همین باشه
چه عکس قشنگ و متفاوتی
وای عزیزم چه قاب جذابی شده یه خاله مهربون یه نی نی خوشکل که با آرامش خوابیده😍
چ نااازه ولی من بچه چشم ابرو مشکی دوس دارم
واقعا واقعیه؟
عروسک
من فکر کردم عکس اینترنتیه
خودتی!!!
هر دو جذاب
ببخشید شما کلیپ یک سالگی هم میگیرین؟تولد خودم و دخترم تو یک ماهه
میخواستم با هم کلیپ بگیریم
اگر میکیرید هزینه هم بفرمایید
چرا دستکش پوشیدی؟؟
خودتم ماشاالله خوشکلی
واقعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.