۱۱ پاسخ

عزیزم سلام . خوبید ؟ خونمون ساس زده داشتم سرچ میکردم مطلب شمارو خوندم چیکار کردین کامل رفت

ببین سقش نیافتاده

ببر دکتر کیانور ببینه من امروز دخترمو بردم تا وسط انگشتای پای بچه رو هم معاینه میکنه هر سوالی هم بپرسی با حوصله جواب میده، دیروز تاپیک داشتی در مورد امگا اونم پرسیدم گفت بچه های رفلاکسی نباید امگا بخورن

گفتار درمانی باید ببری برای مشکل بلع ورزش میدن

شاید قاروق شده تل شده نمیتونه قورت بده دست بزن ببین تو گلوش

ببرش پیش دکتر چک کنه ک اگه مشکلی نبود دیگه حرص نخوری حداقل بدونی باید کنار بیای

عزیرم دختر منم همینطوری بود جوری ک دیگه همه میگفتن مشکل از حلقشه شاید
اما من بمرور زمان شیرشو کم کردم تو طول روز دوبار شیر میدم بهس
الان غذاشو کامل میخوره

بعضی بچه ها همینن توغذا خوردن مهرسام بعضی وقتا سیبو قشنگ میخوره یوقتی میبنی دار عوق‌میزنه یعنی‌سیاه میشه تادربیاد

پسر عمه من مدلش اینجوری بود مشکلی هم نداشت تا دوسال خیلی سرش اذیت شدن بعدش خوب شد

دوتا برادر زاده هام اینطوری بودن همش غذا نگه میداشتن دهنشون تا یککک ساعت بیشتر هم حتی ، بنظرم بهتره ببری دکتر

اگر خیلی اذیتی و کلا قورت نمیده با کاردرمانگر مشورت کن که مشکل حسی نباشه
از همین سایتای انلاین بگیر
پذیرش ۲۴ معمولا داره هزینه‌شم خیلی کمه
اگر باشه،و تشخیص بده سریع خوب میشه ادیت نمیشی

سوال های مرتبط