خانمای رشت بیمارستان قائم خوب نیست؟

۳ پاسخ

فقط اسم در کرده..من رسول اکرم رفتم واقعا هم تمیز بود هم رسیدگیشون عالی بود

من زایمانم اریا بود خیلی راضی بودم

برای زایمان میخواید بستری بشید؟

سوال های مرتبط