خانما شش هفته و دو روز هستم چند روز دیگ برم سونو تشکیل قلب

۵ پاسخ

۸هفته برو

هشت هفته بزار کامل بشه

بزار وارد ۹ هفته شدی برو

عه عزیزم هم تایمیم به من گفت ده روز دیگه

هفته دیگ بری بهتره یا اگ صبور هستی دو هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری