خوبه دیگه مگه چقد باید بخوره
واقعا چقدر آدم حرص میخوره منم همینم.
من هر سه چهار ساعتی شصت تا بزور میخوره😂😂
بچه منم قبلاهمین بودبعدساعتی بهش یک شماره ونیم میدادم الان خداروشکرعادت کرده دوساعتی سه شماره میخوره
دختر منم همینطوره دقیقا،تازه همیشه هم نیست هر سه ساعت بخواد
جدیدا هم چیزی نمیخوره خیلی کم میخوره
زینک بده صبا
منم همینجوری هس بردمش دکتر گفت رفلاکس پنهان داره
دختر من فقط 60تا میخوره 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.