بچها تیتر بتام در عرض ۴۸ ساعت از ۴۷۰ رسیده به ۲۲۷۱به نظرتون طبیعیه🥺

تصویر
۹ پاسخ

خیلی خوبه

دست راستت رو سرما

اره دیگه همین درسته ، مبارکت باشه عزیزم

بنظرم باز تکرارش کن دو روز دیگه، یهویی زیاد بره بالا نشونه خوبی نیست
انشالله که خیره
تجربه تلخ بارداری مولار داشتم که میگم

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

مبارکه. تو رو خدا برای منم دعا کنید

چن روزتاخیری؟

آره مبارکه عزیزم

اره عزیزم مبارکه😍❤️

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته پنجم بارداری