شکم منم پاینه معاینه شدم ۲سانت و نیم بازه ولی نمیاد ک نمیاد
اگه این پایین اومدن باشه مال منم اینجوریه یعنی اومده پایین
اوخودا چ بامزه
چرا هیچکس درد زایمان نمیگیره😐😐😐😐
نه پایین نیس
واس من تو زانوهامه ولی همچنان درد ندارم😂
هنوز زوده ۳۷هفته ای
اصلاپایین نیست که🫠🫠🫠
دردم میاد نگران نباش
عزیزم النگو هات در بیار موقع زایمان مشکل میشه
من از هژده هفته دیگه نپوشیدم
برا من ازینم پایین تر بود 🥲😂
چقد سفیده ماشاالله
من تا ۴۱هفته اینجوری بودم نزاییده بودم
واسه منم پایینه ولی هنوزنزایدم 😁😁
شکم منم همینقدر پایین هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.