❓️❓️شکمم آمده پایین چرا درد زایمان ندارم😑😑

تصویر
۱۴ پاسخ

شکم منم پاینه معاینه شدم ۲سانت و نیم بازه ولی نمیاد ک نمیاد

اگه این پایین اومدن باشه مال منم اینجوریه یعنی اومده پایین

اوخودا چ بامزه

چرا هیچکس درد زایمان نمیگیره😐😐😐😐

نه پایین نیس

واس من تو زانوهامه ولی همچنان درد ندارم😂

هنوز زوده ۳۷هفته ای

اصلاپایین نیست که🫠🫠🫠

دردم میاد نگران نباش
عزیزم النگو هات در بیار موقع زایمان مشکل میشه
من از هژده هفته دیگه نپوشیدم

برا من ازینم پایین تر بود 🥲😂

چقد سفیده ماشاالله

من تا ۴۱هفته اینجوری بودم نزاییده بودم

واسه منم پایینه ولی هنوزنزایدم 😁😁

شکم منم همینقدر پایین هست

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان میلا بانو💕 مامان میلا بانو💕 ۸ ماهگی
مامان هاکان و نیکان مامان هاکان و نیکان ۱۱ ماهگی
مامان سلین 🩷 ماهان🩵 مامان سلین 🩷 ماهان🩵 ۲ ماهگی
مامان هاکان و نیکان مامان هاکان و نیکان ۱۱ ماهگی
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری