منم خالم فوت شده چقدر تو فکر بودم تا حالا آتلیه و جشن براش نگرفتم
خدابیامرزه سه روز قبل تولد یکسالگی دخترم مادر بزرگم فوت کرد بردمش اتلیه و تولد نگرفتم اما امسال براش مفصل گرفتم شماهم یه تولد خانوادگی بگیرید ازش عکس بگیر یا ببر اتلیه ایشالا سال بعد
عه چ بد خدا رحمتش کنه
خدا رحمتشون کنه ،اشکال نداره تولد همیشه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.