۴ پاسخ

منم خالم فوت شده چقدر تو فکر بودم تا حالا آتلیه و جشن براش نگرفتم

خدابیامرزه سه روز قبل تولد یکسالگی دخترم مادر بزرگم فوت کرد بردمش اتلیه و تولد نگرفتم اما امسال براش مفصل گرفتم شماهم یه تولد خانوادگی بگیرید ازش عکس بگیر یا ببر اتلیه ایشالا سال بعد

عه چ بد خدا رحمتش کنه

خدا رحمتشون کنه ،اشکال نداره تولد همیشه هست

سوال های مرتبط