خانما نوزادی که سرما میخوره همش میخابه

۲ پاسخ

اره حتی شیرم نمیخوره باید با قطره چکان یا سرنگ بهش شیر بدی قندش نیفته

آدم بزرگ هم وقتی سرما میخوره همش میخوابه خواهر ، چه برسه به نوزاد زبون بسته 🥲

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی