دوستان شکم من عادیه تو این هفته اینقدر ترک بد بخوره؟

۷ پاسخ

به ژنتیک ربط داره عزیزم 🩷
غصه نخور بعد از بارداری رنگش سفید میشه کمتر دیده میشه

ببین کرم موستلا خیلی خوبه بگیر بزن تا این بیشتر نشده

اگه از الان روغن زیتون یا نارگیل بزنی جاش نمیمونه قرمیزی هاش هم میره فقط نخارون

دست شما نیست رها کنید یکی از زیبایی های مامان شدنه 😍هرروز چرب کنید که روند کند تر باشه و رطوبت پوستتون حفظ بشه

کلا ترک خوردن عادیه حساس نشو بهش عزیزم ، خیلی وراثتی هست البته که بیشتر ترک بخوری یا کمتر

این عکسشه

تصویر

متاسفانه ژنتیک پوستیت خوب نیستتتت
🫠🫠

سوال های مرتبط