۱۵ پاسخ

بچه های من این کارتونو خیلی دوست دارن جالبه

ولی این فلاپ خیلی بابای خوبیه من همیشه نگاه میکنم این کارتونو

منم خیلی این کارتنو دوس دارم😂😂😁

بچه های منم عاشق این بینگ لوس ننر هستن
من بدم میاد ازش 😒😒😒

بدو بیا فلاپ😁😁😁 بچه های منم عاشقشن

پندار از ۷صبح هی میپرسه پینگ ساعت چند میده
سرویس میشم تا زمان پخشش
عاشقشه فقط همین

بینگی مینگی😅مث پسرم حرف میزنه خیلی دوسش دارم😍

من عاشق بینگ م😍

خیلی کارتون باحالیه

دختر من عاشق بینکه خخخحح این کارتن

وااای دختر من عاشق این کارتونه تو گوشیم برنامه شو داره نگاه میکنه

دخترمن عاشقشه.توی تی‌وی میبینه بعدش میاد قسمتای دیگه هم توی گوشی میبینه😂

هممون نیاز ب یه فلانگ داریم تو زندگی

کاش تو زندگیم یکم از فلاگ بچه‌داری یاد میگرفتم😂😂🤦🏻‍♀️

وای منم همینم الان باید کارامو کنم پای کارتونم🥰🥰😁😁

تصویر

سوال های مرتبط