دختر من هم رفلاکس داره هم کولیک رفتم ولی کلی اذیت شدم ولی خب خاطره شد😅
بنظر من به خود آدم بستگی داره اگه سخت بگیری سخت میگذره
دکتر به من گفت تا ۴ ماه بچه رو هیجا نبرین
خدای نکرده خدای نکرده اگه تو این سن مریض بشه مکافاته
اره برای من که راحت بود از کرمان رفتم مشهد
ماه چند ماه پیش با خواهر شوهرم رفتیم سفر من حامله بودم نی نی خواهر شوهرم ۲ ماهه بود راحت بودیم ، بستگی به بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.