کسی با نوزاد ۵۰-۶۰روزه مسافرت رفته
میشه رفت؟!یا سخته؟!

۵ پاسخ

دختر من هم رفلاکس داره هم کولیک رفتم ولی کلی اذیت شدم ولی خب خاطره شد😅

بنظر من به خود آدم بستگی داره اگه سخت بگیری سخت میگذره

دکتر به من گفت تا ۴ ماه بچه رو هیجا نبرین
خدای نکرده خدای نکرده اگه تو این سن مریض بشه مکافاته

اره برای من که راحت بود از کرمان رفتم مشهد

ماه چند ماه پیش با خواهر شوهرم رفتیم سفر من حامله بودم نی نی خواهر شوهرم ۲ ماهه بود راحت بودیم ، بستگی به بچه داره

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی