۵ پاسخ

بچه من احتمالا ۲۰ ام این ماه به دنیا بیاد میخوام مهر برم مشهد ایشالا که بشه

فقط دکتر رفتیم اونم با هزار مصیبت

بعد چهل روز دیگه هر موقع خودت سر پا شدی میتونی بری

هروقت که خودت در توان خودت ببینی که میتونی از پسش بر بیای
بعضیام میگن بعد ۴۰ روز

من پسر اولم اولین سفرش رو سه ماهگی رفت کل راه هم تو صندلی ماشینش لالا بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو🩷 مامان فندوق کوچولو🩷 ۱ ماهگی