خانوما به بچه سه سالتون چه قطره اهنی میدید

۶ پاسخ

برای دخترم چکاپ کامل دادم امروز دکتر گفت فقط ویتامین دی کمه شربت داد یه مولتی هم داد واسه سیستم ایمنی و وزن گیری

کیان تو آزمایش دو سالگیش کم خونی نداشت پس چرا هرروز آهن بدیم؟ نگاه نکن همه میدن شاید اونا کم‌خونی دارن. من فقط فصلی یه ماه میدم

فلیپ

منم میبینم همه مولنی و آهن وتقویتی میدن! من هیچی نمیدم!

هیچی

فروگلوبین

سوال های مرتبط

مامان زندگیم 😘 مامان زندگیم 😘 ۳ سالگی