نه چه اشکالی، نوش جونش باشه عزیزم
نه بابا من خودم هربار میبینه در حد کم بهش میدیم حساس نباش
من تا دلت بخواد بهش ابمیوه و بستنی دادیم
😂😂😂😂😂
خودت آب سیب بگیر بده بهش
ن بابا چ اشکالی زیادش خوب نیس بخاطر مواد نگهدارنده و اینا ولی با یبارم چیزی نمیشه
من الان خودم کلی بستنی دادم بهش
تهش چی باید بخورن دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.