بچها شوهرم آبمیوه داده بچه اشکال نداره 😭

۷ پاسخ

نه چه اشکالی، نوش جونش باشه عزیزم

نه بابا من خودم هربار میبینه در حد کم بهش میدیم حساس نباش

من تا دلت بخواد بهش ابمیوه و بستنی دادیم

😂😂😂😂😂

خودت آب سیب بگیر بده بهش

ن بابا چ اشکالی زیادش خوب نیس بخاطر مواد نگهدارنده و اینا ولی با یبارم‌ چیزی نمیشه

من الان خودم کلی بستنی دادم بهش
تهش چی باید بخورن دیگه

سوال های مرتبط