ورن ۳۲۰۰ برا ۳۶هفته و ۶روز خوبه؟؟

۱۱ پاسخ

اگر قراره زایمان طبیعی داشته باشی زیاده چون احتمالا تا اونموقع ۴ رو رد کنه پدرت در میاد

چجوری انقد وزنش زیاد شده چکارکردی

ماشالله خهلی خوبه بچتون درشته

چی خوردی عزیزم؟

منم اون موقع اون همه بود ولی وقتی ک به دنیا ۳۲۰۰بود سه هفته ی اخر وزن نگرفته بود البته بگم خودمم چیزی نخوردم

اگ طبیعی باشی سخت میزایی چون تا دو سه هفته دیگع وزنش میشه بالای ۴ کیلو

چی خوردی برا وزن بچه

ب نظر خودت کمه؟؟؟

خودت چی فکر میکنی ؟

عالیه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد