اگر قراره زایمان طبیعی داشته باشی زیاده چون احتمالا تا اونموقع ۴ رو رد کنه پدرت در میاد
چجوری انقد وزنش زیاد شده چکارکردی
ماشالله خهلی خوبه بچتون درشته
چی خوردی عزیزم؟
منم اون موقع اون همه بود ولی وقتی ک به دنیا ۳۲۰۰بود سه هفته ی اخر وزن نگرفته بود البته بگم خودمم چیزی نخوردم
اگ طبیعی باشی سخت میزایی چون تا دو سه هفته دیگع وزنش میشه بالای ۴ کیلو
چی خوردی برا وزن بچه
ب نظر خودت کمه؟؟؟
خودت چی فکر میکنی ؟
عالیه
خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.