سلام خانما میشه ج آزمایشم رو میتونین بخونین

تصویر
۲ پاسخ

همه خوبه

بالاییا خوبن سه تای اخری مهمه که چه زمانی از سیکلت ازمایش دادی...حد نرمالش کنارش نوشته ازمایشگاه ها محدوده نرمالشون باهم فرق میکنه تو عکست مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی