۵ پاسخ

منم اولش خیلی خوشحال بودم ولی دو روز بعد دیدم دهنم سرویسه 😅😅😅

یاخدا من دخترم این یماهه چهاردستو پا میره چشمت روز بد نبینه خواهر دستشویی هم نمیتونم برم وقتی میام یا داذه میزنه رو تلوزیون یا پشت در یا تو کمد یا رو مبل یا.... خلاصه زباد خوشحال نشو😂

دیگه وارد مرحله جدیدی شدی😅پسر من از وقتی چهار دست و پا میره همه جا سرک میکشه همه جور خراب کاری انجام داده

پسر من قبلا دوقدم چهار دست پا می‌رفته امروز بیشتر رفت

پسر من عقب عقب میره😂

سوال های مرتبط