۶ پاسخ

عزیزم دکتر میگ تا40روز نباید رابطه داشت

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

ارررره

اره طبیعیه

آره طبیعیه منم شدم

عزیزم میزاشتی تا ۴۲ روز از زایمانت بگذره

سوال های مرتبط

مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی