من بیمارستان امام حسین رفتم بیهوشی بود
بیهوشیش سبکه
در حدی که تو اتاق بیهوشت می کنن
میای بیرون به هوش میای
دکتر فریده مرادی مقدم عالیه
مامان من پیش دکتر سلطانی رفت خودش کلینیک داشت صب کلینیک بود عصر مطب اندوسکوپی هم پیش خودش رفت اره یه بیهوشی سبک داره
مامانم پیش دکتر فتحی با بیهوشی تو بیمارستان قائم انجام داد
دکتر حمیدرضا رضایی و علی اکبر قربانی عالی هستن دوتاشون هم بیهوشی داره
درمانگاه امام رضا تو فلاحی قاسم آباده فکر کنم مال بیماران سرطانی هست هم دقیق هم مناسبه،بیهوشی داره مامان من رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.