۴ پاسخ

منم دیشب از همین خریدم مثل شیرخشک بهش میدم ینی غلظتش مثل شیرخشک باشه من توش بیسکویت مادرم خورد میکنم با قاشق میدم بخوره

دستورش روش نوشته

اینا برای بزرگسال نیس؟

به جا این نمیشه چیزای مقوی بهش بدی؟ مثلا پودر مغزیجات. خرما. اینا
اینا مواد نگهدارنده داره.

سوال های مرتبط