۱۲ پاسخ

من تعریف ایروکس رو شنیدم

منم هم ایروکس هم شبها پماد هیدرو کورتیزون یک درصد شبها با پماد کوتریماکسازول یک درصد اونم فقط شبها خیلی بهتر شد

اگزماهای نوزادی دخترم از یادم نمیره🤕کرم ایروکس درمان کرد فقط

من برای پسر اولیم ایروکس استفاده میکردم

من همه رو امتحان کردم فقط ثمین سه درصد البته روزی ۵-۶ بار بزنی

پسرم الرژی شدید داشت از وقتی شیر خودمو قط کردم و شیر رژیمی خیلی خوب شد از وقتی باز کمکی شرو‌کردم باز شرو شد کمکیم فقط سیب درختی فرنی و هویج دادم ولی انگار اینارم حساسیت داره دیگه نمیدونم چی بهش بدم

ایروکس و هیدروکورتیزون

من هر دو رو امتحان کردم، مال دخترم خوب نشد، دکتر گفت اینا ملایم و برا استفاده روزمره است. برای لکه اگزمایی که با اینا خوب نشد، تا یک هفته هیدروکورتیزون+کرم اوره ثمین قاطی کنم و بزنم.

اگزسین من استفاده کردم عالی بود آب رو آتیش کورتون هم نداره

عزیزم پسرمنم اگزما داشت شدید بردم دکتر پوست بهش لوسیون داد ی روغن و شامپو بدن الان خونه نیستم وگرنه عکس میفرست وده جلسه نور درمانی
الان دوجلسه رفتم خداروشکر خوب شده

ببین پسر من نزدیک چهارماه درگیرش بود
بعد کلی درمان
فقط فلوسیزان ۲۵درصد جواب داد اونم یه شبه

اگزما نمیدونم ولی eczacinمن واسه جلوگیری از سوختگی به دخترم میزنم خیلی خوبه تنها پمادیم که بهش میوفته همینه

سوال های مرتبط

مامان حانیه🥹 مامان حانیه🥹 ۱ سالگی