۸ پاسخ

حسم میگه این ماه مثبتیی

ایشالا که مثبتی زرا خانوووووم 😍😍😍😍😍

زهراااااااااااا زدییییی؟؟؟؟؟🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😍😍😍😍😍پشماممممممم توروخدااا تو این تایم اصلا کافئین نخور خواهش میکنم😑😑😑😑😑😂😂😂😂😂

تو عکس هم مشخصه زهراااا
خداروشکر عزیزم😍😍😍😍 با اون وضع آمپول زدنت خوب گرفتااااا😄

عکس بده ببینمممممممم

من ماه اول ک زدم باردار شدم روز دوازده هاله انداخت تا ۱۵ جدی نگرفتم لکه بینی افتادم بعد ۴ روز پریود شدم ولی اگر از همون موقع میرفتم آزمایش میدادم با شیاف میموند چون برای دوستم دقیقا همین اتفاق افتاد
بعد اون ماه از همون دوازدهم زدم دیگ مثبت نشد که نشد

از روز دوازده برای بعضیا نشون میده روز ۱۴ دقیق ترینشه

اره احتمال زیاد بزار موعدت بزن کدوم دکتر رفتی؟

سوال های مرتبط