در اصل باید دستاشو ببندی نه پاهاشو
دستاش بسته بشه کنارش ک تو خواب نپره بیدار نشه
پ چرا دسش بیرونه
قنداق میکنن ک بچه راحت بخابه هی نپره تو خواب
سنتی ۱۰لایه انجامنمیدیم فقط یه لایه که حس کنه تورحم مادره و برای کولیک و خوابش همعالیه
اصل کاردستشه چرانبستی اینجوری توخواب میپره
فقط با یک لایه و بندش
از روز اول
برای شبیه سازی رحم مادر و آرامش و خواب راحت بچه
ما نمیپیچیم
از اول انجام میدیم چون بچه راحت میخوابه
دستاشو نذاشی
از همون اول میتونی انجام بدی، میگن شکم بچه رو گرم نگه میداره و راحت تر میخوابه، یکم کمک میکنه تو کاهش کولیک
ولی خب دختر من دور از جون بچه ها بخاطر الرژیش اسهال بود اصلا نمیشد قنداق کرد مدام باید عوض میکردم
ما ۴۰ روز شبا میپیچیم
اونم با دوتا پارچه ن زیاد
برا اینکه راحتتر بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.