این قنداق سنتی ها پزشکا ردش میکنن
ولی این جدیدا میگن خوبه
ده دقیقه اش هم بده
والا من دخترمو همیشه قنداق سنتی کردم اتفاقا پاشم محکم میبستم بدنش سفت سفت شد بچهای قدیم همشون همینجور بزرگ شدن مگ چیزیشون شده ؟بچهای الان ولی ایقدر فس هستن ادم نمیدونه چکار کنه باهاشون😂💔
پی پی کرد عوض میکنی دیگه خخخخخ
موقع خاب قنداق کنی ک راحت بخابه اخه توی شکممادر بچه جم هسته وقتی میاد بیرون بدنش درد میکنه باید قنداق کنی تاراحت بخابه دردش ساکت شه
من همش قنداقه میگن خیلی خوبه واسشون
من تا یک ماه روزی یه بار قنداق میکردم
من ک اوایل روز و شب موقع خواب قنداق میکردم اما حالا هوا گرم شده فقط شبا موقع خواب تا صبح خیلیم راحت میخوابه
منم دوتا پسرامو میکردم مخصوصا زمانیکه ختنه بودن یا واکسن میزدن
درصورتی که لگن و پاهاشو محکم نبندی
من که پسرمو همش قنداق میکردم و واقعا راضی بودم به امید خدا دخترمم دنیا بیاد حتماااا قنداقش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.