پسرم سرما خوردگی گرفته بقطره پلاژن بگیرم ؟

۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید بریز بینش قطره پلاریژن اشکال نداره

خب چرا دکتر نمیبریش؟
خودسر بهش دارو نده

طبق نظر دکتر دارو بده چون نوزاده. من دخترم بعد از دو سال دیگه سرما خورد پیش دکتر نبردمش. ولی پسرم نوزاده خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 ۱۷ ماهگی
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی