ن دیگه باید حوصله کنی من چند ماه گرفتم بازم گاهی خطا داره
نه طبیعیه عزیزم ادامه بده دوباره راه میاد
دخترمنم کامل یاد گرفته الان دیگه نمیگه
خخخ 7 ماهه ک نمیگع
به نظرم طبیعیه … اخه اینا هنوز مثل ما درکی ندارن از پی پی و … ممکنه قاطی کنن یا گیج بشن
نه پوشک نکن طبیعیه
دقیقا دختر منم همینجوری شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.