۷ پاسخ

ن دیگه باید حوصله کنی من چند ماه گرفتم بازم گاهی خطا داره

نه طبیعیه عزیزم ادامه بده دوباره راه میاد

دخترمنم کامل یاد گرفته الان دیگه نمیگه

خخخ 7 ماهه ک نمیگع

به نظرم طبیعیه … اخه اینا هنوز مثل ما درکی ندارن از پی پی و … ممکنه قاطی کنن یا گیج بشن

نه پوشک نکن طبیعیه

دقیقا دختر منم همینجوری شده

سوال های مرتبط