۳ پاسخ

ببین یه راهکار دارم من اینجوری جواب گرفتم میخوای امتحان کن با پی پیش حرف بزن ببرش بگو بیا پی پی کن با پی پی خدافظی کنیم بره خونش پسر من بعد از ۴ ماه هنوزم بای بای می‌کنه با پی پی

پسر من دو هفتست گرفتمش ولی بازم میترسه میگه شورت آموزشی بپوش تا پی پی کنم

انقد من سر پی پیش اذیت شدم خودش دیگه پوشک نخواست ولی موقع پی پی چنان استرسی می‌گرفت انقد گریه میکرد دلم می‌سوخت الان دو ماه و نیمه پوشک نمیشه خیلی بهتر شده ولی همچنان وقتی پی پی می‌کنه بدش میاد میگه زود بشور تا ادامه پی پی رو بکنه .

سوال های مرتبط