غذاهارو طبق دفترچه شروع کن فقط به جای شیر پاستوریزه، وقتی فذا رو از روی حرارت برداشتی شیر خودم یا شیرخشک مخصوص اضافه کن
ولی فرنی و پوره سیب زمینی فکر کنم بتونی بدی و پوره هویج با شیر خشکش رقیق کن
با فرنی شروع کن عزیزم دفعه اولم کلا دو یا سه قاشق بده روزی دوتا قاشق اضافه کن
دختر منم حساسیت داره
آرد برنج رو با آب قاطی کن بریز تو قابلمه ده دقیقه هم بزن به غلظت ماست برسه اگه غلیظ تر شد از رو حرارت که برداشتی با شیر خشک مخصوص خودش یا شیر خودت رقیقش کن
شیر خشک و شیر خودت نباید حرارت ببینه❤️
از دکترش میپرسیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.