مامانا من همش میخام گریه کنم چرا اینجوریم پق بهم کنن گریه کردم🫠

۹ پاسخ

بخاطر هورمون هاست🤧🤧

دقیقا منم از اول بارداری همینجورم

منممم همینطوریم 🥹

دقیقا منم همینطور مخصوصا موقعی تو خونه هستم
بیرون هم میرم کمر درد دل درد میگیرم🥲

منم اینحوری بودم😅🤦🏻‍♀️

یادمه شب خوابیده بودم هی تکون مبخوردم
شب خوابم نمیبرد

شوهرم فقط گفت اه چه قدر تکون مبخوری

من تا صبح فقط گریه کردم😅😅😅

منم همینطوریم انگار افسردگی قبل از زایمان گرفتم 😢

حالا من دلتنگ میشم نمیتونم خونه بمونم انگار توخونه دارن خفم میکنن
دوس دارم تو جمع باشم فقط

هورمونات به هم ریخته

منم همینطور شوهرمم درک نمیکنه بدتر عصبانی میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی