۲ پاسخ

منم درد راست شکم دارم چرا همه میگن سمت چپ

اگه خیلی شدیده با دکترت حرف بزن
ولی چون هفته های اوله درد پریودی طبیعی هست به شرطی که لکه بینی و خونریزی نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان همتا و تودلی🤰 مامان همتا و تودلی🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری