الان خیلی زوده من تازه دارم احساس میکنم بزرگ شدع
عزیزان کسی هست که وقتی میخوابه پاهاش بگیره من سردوتابچه ی اولم مخصوصاپسراولم شباجوری پام ازقسمت لنگ میگرفت که حدنداشت یه جوری انگاری رگ میفتادرورگ ولی الان خیلی کم بعضی شبااینجوری میشم
الان زوده مخصوصابرای اونایی که بچه ی اولشون هست
من اصلا شکم ندارم با اینک دوقلو هم هستم😂
آره منم شکمی احساس نمیکنم
اره سنگین و بزرگ شده😐😐😐😐 احتمالا نفخه
ن گلم خیلی زوده
خیلی مشخص نیست ولی خودم حس میکنم سنگین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.