مامانا شما تو هفته ی منید شکمتون هم بزرگ شده؟

۸ پاسخ

الان خیلی زوده من تازه دارم احساس میکنم بزرگ شدع

عزیزان کسی هست که وقتی می‌خوابه پاهاش بگیره من سردوتابچه ی اولم مخصوصاپسراولم شباجوری پام ازقسمت لنگ می‌گرفت که حدنداشت یه جوری انگاری رگ میفتادرورگ ولی الان خیلی کم بعضی شبااینجوری میشم

الان زوده مخصوصابرای اونایی که بچه ی اولشون هست

من اصلا شکم ندارم با اینک دوقلو هم هستم😂

آره منم شکمی احساس نمی‌کنم

اره سنگین و بزرگ شده😐😐😐😐 احتمالا نفخه

ن گلم خیلی زوده

خیلی مشخص نیست ولی خودم حس میکنم سنگین شدم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان آیهان و آراز 🥰 مامان آیهان و آراز 🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری