انشالله ک بسلامتی زایمان میکنی ونی نی قشنگتو میگیری بغل استرس نداشته باش به چیزای خوب فک کن
بسلامتی انشالله
بسلامتی عزیزم برای ماهم دعا کن اصلا فکر رای بد نکن خوش بین باش ❤️🥰
منم فردا نوبت سزارین دارم الهی همه اونایی که بچه میخوان خدا بهشون بده وهمه باردارا دوران بارداری بخوبی وخوشی ب پایان برسونن
واسه منم ونی نی منم دعا کنین
انشاالله به سلامتی زایمان میکنی عزیزم
به این فکر کن جوجه خوشگلتو بغل میکنی و میبینیش
اصلا استرس نداشته باش
ن من از خدامه سزازین بشم بعد تو استرس داری استری نداشته باش راحت نینیت بغلته
من امروز مرخص شدم بیهوش شدم خوب بود ازین نظر که چیزی متوجه نشدم چون ترسیدم تو اتاق عمل
ولی بیدردی میگن خوبیش این تا چندساعت درد نداری.بالاخره باید بگذره به وقتی میبینیش فک کن مثل یک معجزس
اصلا نگران نباش زمان وصل کردن سوند خودتو سفت نگیر که دردت میگیره
بعد از آمپول بیحسی سرت رو تکون نده تا چند ساعت چون بعدش گردن درد شدید میگیریتا حدود ۱۰ روز خیلی دردش بده
انشالله بسلامتی ماروهم دعا کن باقی مسیر صحیح و سالم بگذرونیم
ایشالله ب راحتی زایمان کنی
تموم میشه بسلامتی منم ۴نوبتمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.