خانما فردا زایمان دارم خیلی استرس دارم🥺

۸ پاسخ

ایکاش من بجا شما بودم🥴

بسلامتی انشالله😍😍

خوش به حالت عزیزم انشالله به سلامتی بغلش کنی

حق داری.امیدوارم یه زایمان راحت داشته باشی عزیزم

دیگ راحت میشی اصلا نترس ب بچه فکر کن وقتی صداشو بشنوی همشو یادت میرع

منم استرس داشتم ولی هیچی نفهمیدم فقط یخورده درد بخیه هستش

چندوقتته

بسلامتی عزیزم.سزارینی هستی

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی