آقا خودتونو لوس نکنید دیگه تو اوج جوونی هستید
۲۳ که خوبه.من تا ۲۵سالگی حس ۱۸ساله هارو داشتم😂
از ۲۵ به بعد حس کردم دارم پیر میشم🫠
و الان در آستانه ۲۸ام🫠
طبیعیه و میگذره...من هفته پیش ۳۱ سالم شد🫠
من ۳۵ سالمه از درون داغونم دلی ظاهرم نمیخوره
نه عزیزم طبیعی نیست 😂چون من دارم میشم ۲۸ ولی احساس نمیکنم دارم پیر میشم حالا راه زیاد داریم
والا من ۲۶ هنور حس میکنم کوچیکم😂
ومنی که دوهفته دیگه میشم ۲۷ سال از نظر جسمی اندازه یه پیر زن همه ی بدنم درد میکنه ولی قیافتن به ۱۶ .۱۷ ساله میخورم
والا من ۲۸ سالمه این حسو دارم تو هنو اولاشی😂هرسال پیر تر میشی ب پیری نزدیک میشی حس اشتباهی نیس ک
منم مرداد میشم ۲۳ حس خیلی بدیه🥲
هنوز خیلی زود برا همچین فکری😊😂
من ۳۳ 😁
من تیر ماه میشم ۲۵
هرکی هم میگه چند سالته میگم چه فرقی داره😂و همین حس پیر شدنو دارم😂😂
منی که ۳۳ هستم فسیل حساب میشم🙃🫠
من امروز شدم ۲۳🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.