۱۴ پاسخ

آقا خودتونو لوس نکنید دیگه تو اوج جوونی هستید

۲۳ که خوبه.من تا ۲۵سالگی حس ۱۸ساله هارو داشتم😂
از ۲۵ به بعد حس کردم دارم پیر میشم🫠
و الان در آستانه ۲۸ام🫠

طبیعیه و میگذره...من هفته پیش ۳۱ سالم شد🫠

من ۳۵ سالمه از درون داغونم دلی ظاهرم نمیخوره

نه عزیزم طبیعی نیست 😂چون من دارم میشم ۲۸ ولی احساس نمیکنم دارم پیر میشم حالا راه زیاد داریم

والا من ۲۶ هنور حس میکنم کوچیکم😂

ومنی که دوهفته دیگه میشم ۲۷ سال از نظر جسمی اندازه یه پیر زن همه ی بدنم درد میکنه ولی قیافتن به ۱۶ .۱۷ ساله میخورم

والا من ۲۸ سالمه این حسو دارم تو هنو اولاشی😂هرسال پیر تر میشی ب پیری نزدیک میشی حس اشتباهی نیس ک

منم مرداد میشم ۲۳ حس خیلی بدیه🥲

هنوز خیلی زود برا همچین فکری😊😂

من ۳۳ 😁

من تیر ماه میشم ۲۵
هرکی هم میگه چند سالته میگم چه فرقی داره😂و همین حس پیر شدنو دارم😂😂

منی که ۳۳ هستم فسیل حساب میشم🙃🫠

من امروز شدم ۲۳🥲

سوال های مرتبط