۹ پاسخ

تُل شده حتما

شاید گلوش عفونت کرده سرماخورده

من مسواک خیلی میزنم ولی گاهی حس میکنم بو میده شاید بخاطر پستونکه تازه اونم هرماه عوض میکنم برند اونتم میدم
نمیدونم از چیه

پسر منم اینطوره مسواکم براش میزنم اما اجازه نمیده خوب تمیز کنم با مسواک دهن و دندوناشو

من پسرم رفلاکس داشت بو میداد امپرازول بهش میدم الان بهتر شده

اره دختر منم اینجوری بود خوب شد الان بنظرم

پسرم سر چند وقت دهنش بو میده بعد خوب میشه

اثر باقی مونده غذا هست. مسواک بزنید براش روزی دوبار

ن.

سوال های مرتبط

مامان ایران مامان ایران ۲ سالگی
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری