تُل شده حتما
شاید گلوش عفونت کرده سرماخورده
من مسواک خیلی میزنم ولی گاهی حس میکنم بو میده شاید بخاطر پستونکه تازه اونم هرماه عوض میکنم برند اونتم میدم
نمیدونم از چیه
پسر منم اینطوره مسواکم براش میزنم اما اجازه نمیده خوب تمیز کنم با مسواک دهن و دندوناشو
من پسرم رفلاکس داشت بو میداد امپرازول بهش میدم الان بهتر شده
اره دختر منم اینجوری بود خوب شد الان بنظرم
پسرم سر چند وقت دهنش بو میده بعد خوب میشه
اثر باقی مونده غذا هست. مسواک بزنید براش روزی دوبار
ن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.