خیلی خوبه اینجوری دندوناش دیرتر خراب میشه
هم عادیه هم بهتره
دکتر سبحان گفت هرچی دیرتر در بیارن بهتره
سبحان الان حدود ۱۰ تا داره
دکترش گفت اینا تا 3،4 سال خراب میشن
میگفت بچه تا 2 و نیم سال باید دندوناش کامل شه و سبحان زودتر دراورده و حسابی باهام کلنجار رفت که مراقبت کنم و...
بچه های خواهر شوهرمم زود در اوردن 4 سالگی رفتن دکتر نصفشو درست کردن که تا 7 بمونه
دختره منم چهار تا دندون دراورده فقط پارسال دیگه خبری نیست
پس منم ده ماهگی 2تا درآورد تازه این ماه دوتا بالا رو درآورده
اره پسر منم
مولتی ویتامینشو مرتب میدین؟؟
اره عزیزم دختر منم هنوز درنیورده احتمال داره طول بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.