تب پسرم با کنترل 37.9هست میتونم بخوابم؟؟؟؟😭🤕🤕

۱۱ پاسخ

اره عزیزم بخاب
باید انرژی داشته باشی مراقبش باشی

بخواب ولی یک ساعت دیگ پاشو چک‌کن تب پسر من با کنترل۳۸ و‌نیم بود

تب پسرم ۳۷شده

بخواب ساعت بزار
نمیشه که

یه ساعت بخواب دوباره پاشو چک کن ساعت بزار الان هم حوله نمدار بزار روش

شیاف بزن

شیاف گذاشتی؟

نخواب قهوه بخور یا چای خواب نمونی

ساعت کوک بذار

بخاب یکساعت بعد دوباره چک کن

نه نخاب

سوال های مرتبط

مامان آوات مامان آوات ۲ سالگی