میگم بچه را از چه سنی دوزبانه میکنن ؟!

۶ پاسخ

من از همین الان شروع کردم با مکالمه روزمره
از الان بهش در معرض دو زبان بودن بدی، احتمال دو‌زبانه شدنش خیلی بالاست
سن خیلی خوبیه چون مغز نوزاد هنوز کاملاً برای تشخیص صداها و الگوهای زبانی بازه

میگن از دو سالگی یا از وقتی که زبان اولش رو یادگرفته باشه

هروقت زبان مادری. و کامل یاد گرفت

دختر ۷ سالم دو زبانه س ، من از ۱۸ ماهگی براش کارتون زبان اصلی گذاشتم

این برای منم سواله

دو سالگییی.

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته چهاردهم بارداری
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نور💫💫🤍 مامان نور💫💫🤍 ۷ ماهگی